08.09.10. tarihinde Aker 2010-2011 yeni sezonundan çok beğenerek bir gömlek almıştım.
Bir kaç kez giydim en son giydiğimde sırtında bazı yırtılmalar olduğunu farkettim.
Kurban bayramından önce aldığım yere Ümraniye Aker'e götürdüm.
Onlarda ürünü incelemeye göndereceklerini 15-20 gün sürebileceğini söylediler.
Geçtiğimiz günlerde beni arayıp ürünün incelendiğini ve istediğim herhangi bir ürünle değişiminin yapılabileceğini belirttiler.
Ben müsait olup gidene kadar indirime girmişler.
Gömleğimin yerine tam da havalar soğumuşken ihtiyacım olan mantoyu aldım.
Hem de indirimli fiyat üzerinden gömleğin parasını düştüler.
Şöyle ki : ben sezonda gömleği 79.90 tl ye almıştım.
Manto ise sezon fiyatı 379.90 veya 389.90 tl miş.İndirimde ise 272.90 tlye indirmişler fiyatını.
Gömleğin bedeli düşüldüğünde mantoya sadece 192 tl ödedim.
Şimdi gelelim neden teşekkür ettiğime:
Geçen yıl İpekyol dan sezonunda bir etek almıştım.Eve geldikten sonra bazı dikiş hatalarının olduğunu farkettim.Yaklaşık olarak 15-20 gün sonra iadeye götürdüm.Bu kadar kısa sürede indirime girmişler eteği iade edip yerine elbise almak istedim ancak bana,eteği sezon fiyatıyla aldığım için şu anda indirime girdiklerini bu sebeple elbiseyi indirimli fiyattan değil sezon fiyatına sayacaklarını söylediler.Çok şaşırmıştım itiraz etmiştim ama pek fayda etmemişti.Kös kös fazla para ödemek zorunda kalmıştım.
İşte bu nedenden ötürü Akerin indirime girdiğini öğrendiğimde eyvahh yine mi zarar edeceğim diye baştan korktum ama çok şükür korktuğum başıma gelmedi.
Buradan bir kez daha teşekkür ediyorum AKER'e.
Zaten dış giyimde manto-pardesüde pek fazla seçeneğimiz olmadığı için genelde Aker'i tercih ediyorduk, ama şimdi daha bir gönül rahatlığıyla daha bir huzurla alışverişimi yapacağım.
Ve herkese da tavsiye ediyorum.
Biliyorum ki müşteri memnuniyeti ilk sırada.
Teşekkürler AKER...
Mantonu iyi günlerde kullan arkadaşım. Fİrmalar müşteriye ne kadar anlayışlı davranırlarsa o kadar müşteri daha kazanıyorlar.
YanıtlaSilsüpersin fatma işte budur diyorum:)yavaş yavaş herkes tüketici haklarındaki haklarını arayıp firmalarında kendisine çeki düzen vemesini sağlıycak diye nası seviniyorum anlatamam:)
YanıtlaSilzamanında bloğumdada yazmıştım inat uğruna 20 tl için sonuna kadar uğraştım ve haklı olduğumu ispatladım,aynen sezondan aldığım ürünü sonradan problem çıktı diye değişim kararı çıktı ama mağaza yetkilileri ödemiş olduğum fiyatı geçersiz sayıp ürün indirime girdi yarı fiyatına düştü o fiyattan alamayız yarısına sayabiliriz dediler,ozaman çıldırmıştım:)olmaz dedim kabul etmedim ve şikayet ettim sonuç benim dediğim gibi oldu,ama aynı şeyi benettonda yapıyo geçen defa başıma geldi ama çok ufak bi miktardı hadi dedim şimdi cazgırlık yapmayayım:)ama tutar çok olduğunda başıma gelirse onunda peşine düşeceğimdir bilsinler okurlarsa:)
Teşekkür ederim Sedacım, içim rahat akere güveniyorum şimdi ve herkese de tavsiye ediyorum.Aynı şekilde boyner den ise nefret ediyorum çook uzun zaman geçti üzerinden tam 5 yıl ama bize karşı çok büyük terbiyesizlik yapmışlardı.bu yüzden bir daha adımı bile atmadım boynere.Ve çevremdeki arkadaşlarıma da anlatıyorum belki bir gün blogda da yazarım.
YanıtlaSilEEEE Tuğbacım kimi örnek alıyoruz kendimize:))
YanıtlaSilŞaka bir yana da keşke diyorum zamanında aynı şeyi ipekyol a da yapsaydım kuzu kuzu ödemek yerine yazsaydım burada belki paramın bir kısmını geri alabilirdim.
Bir arkadaşım anlattı sanırım bazı markalar kabul etmiyor,onlarda mothercare den aldıkları tshirtü sonra değişime götürdüklerinde indirime girdik deyip yarı fiyatından saymışlar iade ettikleri ürünü.
fatmacım boynerin yaptığını gerçekten çok merak etim en kısa zamanda yazmanı bekliyorum??
YanıtlaSil