Sevgili arkadaşım tuğbanın başına denizbankla alakalı bir olay gelmiş.arkadaşımı dolandırıp magdur etmişler o da bir post hazırlamış başından geçenleri anlatmış ve ne kadar çok kişiye ulaştırabilirsek daha iyi olur diye düşünmüş.
Bende arkadaşımın izniyle başına gelenleri buraya kopyaladım orijinal yazı için tuba-emir-han bloguna
DENİZBANK'TAN BİR DOLANDIRICILIK HİKAYESİ...
BU YAZIYI OKUYUP DUYARLI OLMAK İSTEYEN VARSA LÜTFEN KOPYALAYIP SAYFASINDA YAYINLASIN NE KADAR BÜYÜK BİR KİTLEYİ BİLGİLENDİRMİŞ OLURSAM OKADAR MEMNUN OLURUM...İNSANLAR GÖZÜNÜ AÇSIN BENİM YAŞADIKLARIMI ONLAR YAŞAMASINLAR..
ARKADAŞLARIMDAN RİCA EDİYORUM!!
Bundan 2 yıl kadar öncesi DENİZBANK'IN kredi kartıyla teknosadan bir bilgisayar aldık,karta 10 ay boyunca borcumuzu ödedik ve bitirdik...
bilgisayarımızı kullandık herşey yolundaydı taaaki bilgisayarımızın arızalanmasına kadar...
garanti kapsamında nasıl olsa diyip, servise gönderdiğimiz cihazımız için uzun bekleyişlerden sonra servisten bize para iadesi sonucu çıktı...
çok şükür yeni bilgisayarımıza kavuşucaz diye sevinen ben, nasıl bir sıkıntının içine düşeceğimden habersizdim o günlerde...
teknoasaya işlemleri halletmek için gittiğimizde ordaki yetkili arkadaşlar parayı bize çek olarak yada karta geri yükleme olarak iade edebileceklerini söylediler ancak çekle yaptığımızda almış olduğumuz ürünleri taksitli fiyat üzerinden hesapladıkları için biz bundan hoşlanmadık ve çek kullanmayı kabul etmedik çekle yaptığımız alışverişi iptal edip kredi kartımıza yükleme yapılmasını istedik...
işte olay bundan sonra başlıyor..
teknosadaki arkadaşlar bizi uyardılar, bankayla görüşün ona göre işlemi yapalım sonradan başınız ağrımasın dediler,bu çok önemli bi düşünceydi ve gerçektende bankadan bilgi almadan kalkışmak bize pahalıya mal olabilirdi...
ben eşim kasada işlemlerle ilgilenirken tam yarım saat belkide daha fazla bir süre teknosanın sabit telefonundan DENİZBANK müş. hizmetlerine bağlanmaya çalıştım... uzun bekleyişlerden sonra telefon bağlandı ve ben kendilerine ilk olarak bu telefonda bekleme sürelerinin canıma yettiğini belirttim gerçektende insan aramaya korkuyo, en az yarım saat hatta beklemeniz lazım ne yoğun bir bekletme tarfikleri varsa....
yetersiz müş hizmetleriye insanlara sağlıksız hizmetler veren DENİZBANK aslında burda kendini belli ediyorda mecburuz artık yapıcak bişey yoktu!!!
telefona çıkan beyefendiye genel bi soru sormak istediğimi ve ona göre işlem yapacağımızı söyledim...
kendisine gayet açık bir dille buraya yazmış olduklarımı anlattım veee...
:biz teknosadan para iadesini kartımıza istesek siz geri ödemeyi nakitmi yaparsınız yosa bize taksitli olarakmı yansıtırsınız dedim???
telefondakii bey taksitlerimizin bitip bitmediğini sordu hatta ben ona tarihi söyledim 10 aylık bir taksit ödediğimizi ve taksitlerin bitiminden itibaren geçen süreyide ekledim...
kendisi bana eğerki taksitleriniz devam ediyo olsaydı kartınıza taksitli olarak yansırdı!!!
ancak sizin taksitleriniz ödenmiş bitmiş üstelik üzerinden aylar geçmiş şu durumda size iade edilecek para tek çekim olarak kartınıza yansır dedi!!
bende:bakın bi sorun çıkmaz dimi biz ona göre işlem yapıcaz eğerki siz parayı tek çekim yansıtmazsanız biz yeni bilgisayar alamayız öyle bi durum varsa bizim teknosa çeki kullanmamız daha mantıklı olucak dedim...
hayır hiç bi sorun olmaz dedi ve ben bunu defalarca onaylattım!!!
almış olduğumuz bu bilgiyle biz teknosdan kartımıza paramızın iadesinin yapılmasını rica ettik.bir sürü uğraştan sonra teknosa parayı kartımıza yatırdı...
ardından yine bekleyiş başladı, hesaba geçmeyen bir para var ve biz bekliyoruz...
bilgi almak için eşim müş.hiz. aradığında ekranlarında teknosanın iade ettiği parayı göremeyecek kadar yetersizler!!!
eşim diyorki..ben bi alışveriş yapsam anında sizin bilgisayarlarınıza yansıyorda teknosadaki pos cihazlarından gün sonu alındığı halde hala daha sizin bilgisayarlarınıza benim iade edilen param nasıl yansımıyor???
ayrıca bize o andan itibaren paranın taksitmil yada nakitmi yatmış olduğuna dair bir bilgi, veremediler..bilmiyoruz cvp bu!!!
nasıl bilmezsiniz diyoruz bilemiyoruz biz beklememiz gerekiyo yansıdığında görünür diyorlar..
herneyse bu şekilde biz bikaç gün bekledik ve bu esnada birde öğrendikki para bizim kartımıza tek çekim olarak yansımayacakmış taksitli olarak yansıyacakmış!!!!
hoppalaaaa dedik beynimizden vurulmuşa döndük!!!
ben bütün şikayet sitelerine DENİZBANK'IN bu hareketini yazdım ve işlemin düzeltilmesini istedim..
MÜŞ.HİZ. ARADIĞIMIZDA YAPABİLECEĞİMİZ HİÇ BİŞEY YOK BİLGİSİNİ ALMAYA BAŞLAMIŞTIK YANİ KARŞIMIZDA BİZE 2 AYRI ŞEKİLDE BİLGİ VEREN MÜŞ. HİZ. VARDI!!!
olay şikayet sitlerine yazıldıktan sonra çok şükür ilgilenen birileri çıktı ve bize telefonlar gelmeye başladı..
en son arayan bayan ismi FİGEN miş.. müş. memnuniyetinden tam yetkiliymiş kendileri...
bizimle uzun telefon görüşmeleri yaptı ve sıkıntımızı gidermekte yardımcı olacak kişi olduğunu söyledi..
aynı şeyleri kendisine bende anlattım eşimde anlattı..
dedikki biz bunun bilgisini alarak bu işlemi yaptık siz bize parayı taksitle iade ederseniz biz nasıl yeni bil. alabiliriz???
teknosada bilgisayarlarımız kaldı onları acil olarak almamız gerekiyor siz bizim kartımıza 100 tl aylık taksitle yansıtırsanız biz bu parayla gidip bilgisayarlarımızı alamayız nakit tek çekim almamız lazım lütfen bunu düzeltin dedik..
teknosadan volkan beyinde başına gelmiş böyle bir olay ve bankasıyla uzun uğraşlar neticesinde taksitli olan alışverişi nakite çevirmiş..
bankaların böyle yetkileri var işlemi nakite çevirebiliyorlar dedi..
zaten biz bankaya burdan parayı nakit olarak geri ödüyoruz diyor teknosa..firmadan parayı nakit alıyorlşar bize taksitle iade ediyolar bak sen akıllılara...
FİGEN hn.şuan hesabımızda bi sıkıntı olmadığını hesabımızda istediğimiz miktarın açık göründüğünü gidip alışverişimizi yapabileceğimizi söyledi..
biz kendisine çok teşekkür ettik bu durumu çözdüğü için memnuniyetimizi dile getirdik bi sorun olursa bana dönersiniz dedi ve konuşmamız bitti.
eşim bankanın atm'sinden kartın limitini kontrol etti tam bize yatırılması gereken miktar kadar limit olduğunu gördük ve sevindik..hemen teknosaya gidip bilgisayarımızı DENİZBANK kredi kartıyla tek çekim olarak aldık...
buraya kadarda herşey normal dimi?...
2 gün önce eşimin beni aramasıyla şoktan şoka girdim...
bize bir kredi kartı borcu gelmiş akıllara zarar!!!
eşime dedimki bu iade işlemi olduğu için bi yanlışlık olmuştur düzeltirler dedim..ben konduramıyorum bile böyle bişeyi...
eşim çıldırmış vaziyetteydi..
hemen ara dedim bankayı ne dicekler bakalım..
o beni geri arayana kadar canım çıktı meraktan...
eşim aramış... vermiş oldukları bilgi BİZ SİZE PARAYI TAKSİTLE İADE EDEBİLİRİZ OLMUŞ!!!
işlemde yanlışlık yok demişler bize borçlu oldukları halde onlar bizi borçlandırmışlar ve tek çekim aldığımız bilgisayarın parasını ekstreye yansıtmışlaaarrr!!!
yani bizim onlardan alıp bilgisayara ödediğimizi sandığımız para o para değilmiş bize limit açmışlar çok saolsunlar eksik olmasınlar!!!!sanki bizim onlardan öyle bi talebimiz olmuş gibi bizim düzeltilmesi için okadar uğraş verdiğimiz konu düzeltilmemiş FİGEN HANIM DENİLEN BAYAN bu işlemi bu şekilde yapmış!!!
FİGEN hanımı aradım dedimki sizinle biz böylemi konuştuk???
siz bizim sıkıntımızı böylemi çözdünüz bu bir dolandırıcılık değilmi??
bizim sizden limit talebimiz oldumu??
biz sizden bizim adımıza iade edilen parayı tek çekim istedik bu konuda defalarca konuştuk sizde sıkıntı olmadığını hallettiğinizi söylediniz dedim..
hanımefendi diyorki:teknik olarak mümkün değilmiş böyle bişey!!!peki teknik olarak mümkün olmayan bişeyi müş.hiz. beyefendi nasıl mümkündür sorun olmaz diye bize bilgi verebiliyor diyorum???
yanlış anlaşılma yada yanlış bilgilendirme olmuş olabilir diyo..
nedemek dedim siz bu konuşma kayıtlarını boşunamı tutuyorsunuz lütfen inceleyin dedim biz kafamıza göre hareket etmedik!!!
bankamıza sorduk ona göre bu işlemi yaptık dedim!!!
biz şimdi bu parayı ödeyemiyeceğiz bize haciz göndericeksiniz bizi sürüm sürüm süründürüceksiniz ramazan mübarek günde bende eşimde çıldırıyo be ne büyük yanlışlıktır biz bunu asla kabul edemeyiz dedim ben ne dersem diyeyim o aynı şeyleri kurulmuş teyp gibi tekrarlıyo teknik olarak mümkün değilmiş!!
teknik olarak mümkün değilse ben ozaman bu işlemi yapmazdım delimiyim yaa!!!
üstelik tongaya düşürmüşsünüz... biz kendimize ait paradan aldık sanıyoruz meğer borç olarak geldi ekstrede!!!
sizin bize borcunuz var kendi paramızı kullanamıyoruz üstüne size borçlu oluyoruz öylemi yani??!!!
bu bir dolandırıcılık gerçeğidir!!!
maddi manevi zarara uğratmaktan bizi yanlış yönlendirmekten eksik bilgi verip zarar uğratmaktan mahkemeye verip tazminat davası açacağım ve bu rezaleti tv kanallarına kadar taşıyacağım..
bizde bir kredi kartı mağduruyuz ve bizi farkında olmadan nasıl bir şeyin içine soktuklarını cümle alem görsün!!!
sakın müş. hiz. arayıp doğru bilgilendirildiğinizi sanmayın her aradığınızda size farklı açıklamalar yaplır sonrasında uğradığınız zarar için yanlış bilgilendirme diyerek hiç bişey yapamayacaklarının bilgisini verirler..
bizim şimdi takip edeceğimiz yol öncelikle gidip bilgisayarları teknosaya iade etmek olucak..
sonrasında bankayla tüm ilişkilerimizi kesicez ve kartımızı tamamen kapatıcaz...
artık bize olan borçların nasıl öderler orasını görücez..ardından mahkemede hakkımızı arayacağız sonrasında tüm internet sitelerine bildiri dağıtıcam ve bu yazıyı benim için blog sayfasında paylaşmak isteyen arkadaşlarımı arayıp onlarında sayfalarında bu rezaleti duyurmalarını rica edicem..
hatta burada okuyup duyarlı olmak isteyen varsa lütfen kopyalayıp sayfasında yayınlasın ne kadar büyük bir kitleyi bilgilendirmiş olursam okadar memnun olurum insanlar gözünü açsın benim yaşadığım şeyi onlar yaşamasınlar...
çok teşekkür ederim fatma çok memnun oldum...
YanıtlaSilinsanın arkadaşlarının sıkıntılarıyla ilgilenmesi elinden gelen bişey varsa yapması mest ediyo valla...
rica ederim arkadaşım keşke elimden çok daha fazlası gelse:(
YanıtlaSilmerhaba,
YanıtlaSildenizbank kalitesiz bir banka ve bende binlerin icindeki magdurlardan bir tanesiyim, netten nasil sikayetci olabilirim diye ararken sizin yazinizi gordum, okudum ve inanilmaz birsey, merak ediyorum konuyu cozebildinizmi?
kendi hakkimizi savunurken cektigimiz cile inanilmaz, avrupada olmaz bunlar diyoruz dogru cunku avrupada herkes hakkini ariyor peki Turkiye'de?...ulkede hakkini korumayan o kadar cokki iste bude denizbank ve gibilerine imkan yaratiyor! umarim emekleriniz bosa gitmedi.
Merhaba,
SilÖncelikle şunu belirtmeliyim ki, bu olay benim başıma değil, yukarıda linkini verdiğim arkadaşım Tuğba'nın başına geldi. Çok uğraştı ve sonunda emeğinin karşılığını zorda olsa aldı.
Ayrıntılı bilgiyi tuba-emir-han.blogspot.com adresinde bulabilirsiniz.
Çok haklısınız ülkemizde maalesef hakkımızı aramak yerine, bize yapılana razı oluyoruz. Bilinçlenmemiz gerekiyor, bizim ülkemizde şöyle bir kafa yapısı var, ''onlar güçlü onlarla başa çıkılmaz uğraştığınla kalırsın'' önce bu kafayı değiştirmemiz gerek diye düşünüyorum.
Umarım siz de sorununuzu en kısa zamanda çözüme kavuşturabilirsiniz.
denizbank kalitesi olmaz çünkü yöneticileri beş para etmez ondan
SilTÜRKİYE DEKİ EN KALİTESİZ BANKA DENİZBANK BU GÜN NE KADAR PARAM VARSA ÇEKTİM ALLAHA ŞÜKÜR KURTULDUM PARAMLA REZİL OLMAKTAN
YanıtlaSilDenizbank kadar ilgisiz,müşteriye önem vermeyen bir banka görmedim.Telefon numaramı guncellemem için 500 kmlik uzakta bı subeye gıtmem gerekıyo sacma degıl mı sizce.Diğer subeler halledemıyo mu.Yazıklar olsun
YanıtlaSilhttps://www.facebook.com/ParayiCukCebeIndirenAcikdenizAtmsi
YanıtlaSilhttps://www.facebook.com/ParayiCukCebeIndirenAcikdenizAtmsi
YanıtlaSilaynı sorunlarla bende boğuşuyorum atmye sıkışan 300tlmi bulamıyorlar yok diyorlar üstüne yatıyorlar
YanıtlaSilBenim de bi gece işbankası atmsine 100 tl sıkıştı, atm nin başndan ayrılmadan aradim müş hizm.lerini dedim ki parayı aldı atm hesaba geçmedi ve kapandı geri de alamadım parayı, ilgilenicez dediler gece 11 gibiydi, sabah 6da hesabıma yatırdılar parayı :) ama vakıfbankta aynı durum olmuştu açıköğretim harcı yatırırken 20 tl nin üstüne yattı vakıfbank :) atmdeki paralar sayılıyor herhangi bi talep olmazsa fazla çıkan para kendi ceplrine kalıyor şubedekilerin :)
YanıtlaSil